Bord

Nu blir de snart sova!!

Idag blev de inge städa..
Pappa kom hit tidigare å skulle fixa sängborden..
Han gjorde ett å jag ett, gick bättre än vad jag trodde när jag oxå klarade det!!
Har slagit in klappar oxå så nu är de KLART!! Lr ska väl köpa nån till men sen är de då allt klart!!
Ska ut på byn imorgon med Östa å Wille så då kanske jag hittar nå braa klappar:D
Ska väl kika efter nån snygg tunika oxå.. ska nog på tranan på annandagen, om Östa är ledig å kan då, annars vet ja inte nå vad som händer, är ju roligt å hitta kläder iaf:) Snart är de Julafton!!
Inte har man fått den "rätta" stämningen heller.. fast de är fint å vitt ute, men de är ju inte så konstigt så som de hänt nu och så!!
Nej nu har ja inte mycke mer å skriva.. Bye!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Yeeey! Tack :)

Du, din bloggdesign verkar ha kastat om sig lite ? Vill du ha en ny design är det bara säga till ;)

2009-12-21 @ 22:22:21
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Jenna

Men gud jag behöver ingenting jag :) Bara du säger hur du vill ha det så behöver jag nå bild eller några bilder du vill ha som header :)

2009-12-22 @ 22:16:19
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0