Weehooo!!

Sååådär ja!! :D Idag kom internet :)
Men bara föratt man fixat internet så börjar tangentbordet sluta halvt funka :( SUCK!!!
Mellanrum å enter funkar knappt, man får använda våld! :S så därför får ni stå ut
med att de kan ibland vara ord som sitter ihop!

Idag var jag å W till Emelie, Liam å Jonny å hälsa på :) Sen gick vi vidare till Carro, Leo å Mange:)
Efter nåntimme lära ja gå till Ica å hämta ut internet å nått till paket somkommit :)
Sen bar de hemmåt å då kom östa å hälsa på, gick till statoil å hyrde film.. :)
Så man har haft fullt upp idag, de gillar jag:)
Så ska dagarna se ut tycker jag!! :)
Hmm.. ska försöka fixa in nån bild nu inatt oxå!!
Får fixa de nu så har man de gjort..

Måste logga ut för å fixa dom.. kan inte vara inne på internet samtidigt som jag
ska fixa in korten till datorn..

Nu blev ja rädd!! Internet börja krångla :S Lr krångla å krångla.. inte riktigt..
de gick inte på nyss..men som tur var hände inge mer :)
              
Nu får de bli lite bilder på Willes rum:)
Såhär ser de ut nu, kommer bild på hur de ser ut i fönstre toxå! 

                                            
     

Som vanligt kan man inte få in hela rummet.. men kan ju få in bättre bilder nå tag:)
Kommer väl in fler bilder sen nån dag :) Nu blir de nog å gå ner å greja å sova sen..
 
Nån som är duktig på å fixa om bloggar?
Vill ha en JULBLOGG!!!


Bye!   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt =)

2009-12-11 @ 12:47:34

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0