.........................

Usch va ja hatar när de INTE är lätt :(
Mår inte så bra.. konstigt? Nope..

Å jag skiter i vilket just nu men nu är jag så glad, jag har klarat KÖRNINGEN!!! :D
Men som sagt, gjorde teorin förra veckan å eftersom de var så många tankar hit å dit då så gav jag upp, jag kände att ja iaf inte skulle klara.. men hade iaf 19 min kvar som ja kunna sitta.. men inte var de många frågor som var fel heller för att ja skulle bli godkänd.. men men.. så ligger de till just nu.. sen får man väl se nästa gång hur de går, har iaf provat, de där kändes mer som ett litet "test"  så jag blev ju inte direkt besviken heller när ja visste hur de skulle gå..
Nog pratat om detta..

Såhär ska inte bloggen se ut iaf, ska försöka fixa om den på nå vis.. men har varken tid å ork just nu..:/
SKa nog hämta ljus hos malin sen som kommit sen ja var iväg på ljusparty :D
Lukta gott lukta gott :D Mmmm..

SKa försöka fixa in nån bild sen de var kalas för stor grabben oxå:) Mammas lilla älsklingspojk! :D
Nej nu ska ja göra annat..  Får se om ja orkar göra en uppdatering ikväll.. Nog skriveet..  Bye!

Kommentarer
Postat av: M

Grattis, grattis, grattis till uppkörningen :)

2009-11-25 @ 15:27:11
URL: http://iamtheoneandonley.blogg.se/
Postat av: Jessica Wollarth

hej!

Vad tråkigt att ni ska flytta ifrån varandra, hoppas du ändå mår bra.

GRATTIS till körningen!!

Vad söt han är lillkillen!

Ha de bra och sköt om dig

Kram /Jessica

2009-11-25 @ 20:34:02

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0