Uppdatering med bilder

Nu har man tänkt flera dagar att man ska uppdatera här, men inte blir de nå med det :(
Har fixat in lite bilder på datan nu, så de får bli en sån uppdatering idag! Framkallade lite kort igår kväll oxå så nu får man hoppas på att dom kommer snart :D

Förra veckan skjutsade jag mamma till Bollnäs så hon fick sjunga in två låtar :)
Det var roligt å få vara med i en studio :)
Vill fixa in låtarna nånstans, nån som har nå tips på en bra sida där man kan ladda upp låtar? :)

Wille med välling



I fredas sov vi hos dom bästa härliga svärföräldrarna :) 

Älskling å Wille


Svärmor och Wille



Svärmor och svärfar :)



Förra veckan målade vi på förrådet, Sötnosen hade de skoj å lekte lite iaf ;)
Man blir ju så fin när han är i farten :P



Förra helgen var vi till Funäs, pappa å älskling fixade till lillstugan där, bytte golv å greja :)

Jag med en ful solhatt och söta Wille plutten ;)


Gjorde en tårta där oxå :)

 

För nån vecka sen hälsa jag å Wille på farmor :)

Hennes katt.


Wille & farmor








För nån  vecka sen var vi till svärfars jobb så WIlle fick åka lite traktor :) Det älskar lill plutt :)

     



Vi följde med Emelie å Liam till parken för nån vecka sen ;)







Sådär.. får fixa in mer bilder å uppdatera bättre sen nån dag :)
Det finns inte så mycke tid över nu förtin för å sitta vid datan, har fullt upp..
När Wille är hemma så måste man ju underhålla han :)
Men nu är han sjuk stackarn :( De har han varit hela veckan.. 
Snart ska jag iväg å klippa å färga håret, va sköönt!! :D
Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt William =)

2010-06-16 @ 14:18:12
Postat av: Malin ^^

Uppdatera oftare =D

2010-06-16 @ 14:19:56
Postat av: Emma

:) jaa.. det var ett tag sen, jag är ju hemma mycket om dagarna så har du lust är det bara att slänga iväg ett sms så kan vi ta en fika eller gå ut & gå eller så :)



guu så stoor wille blir, otroligt söt!! kul med massa bilder, borde jag bli bättre på.. ;)

2010-06-16 @ 22:32:23
URL: http://emmarias.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0