60 ton!

Ikväll följer jag med älsklingen på jobbet :)
Roligt å åka lastbil oxå ;)
Har datan med mej.. jag tänkte jag skulle gå in å fixa cv,
men sidan funkar inte tråkigt nog :(
så då fick de bli en liten uppdatering här ist ;)
Nu lär man ju skryta lite oxå;) Har nyss kört lastbil, 24 meter och 60 ton på det,
De var roligt å få pröva iaf:)
Jag körde även en hjullastare ;D
Jag som älskar å åka bil så skulle ju lastbilsjobb vara nå för mej,
men njaa, man tröttnar nog ganska lätt till sist kan ja tänka mej.. roligt i början men sen kan de bli annat..
 
Sitter å lyssnar på e-rotic nu, gammal å bra musik! :D
Längtar såå mycket tills vi åker till Egypten, de ska bli så mysigt!! ;D
Nu ska ja vara social med mannen min ;)
Trevlig helg!
Bye!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fränt det skulle jag också vilja prova =)

2010-03-22 @ 10:15:58

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0