Ljusparty!

Var det nu ikväll! :)
Roligt att de kom så mycke folk :D
Fick plocka grejer för 900 iaf, så de var ju bra! :)
Det finns ju så mycke fina saker å välja på :D

Nu är de inte långt kvar tills vi åker till Lappland :D Blir en massa skoterturer å sånt :D
Det gillas!! :D  Riktiga fjällvärlden! :D åka på en massa fjäll å se utsikten, fyy vad mysigt! 
Men dryg resa, mellan 8-10 timmar i en bil känns väl lite sådär, men roligt när vi kommer fram:)

Imorgon blir de en tur till Bollnäs, ska till massören igen å hoppas bli bättre:)
Sen ska jag kika in på gsk och köpa örhängen.. Blev sur idag när ja upptäckte att jag satt i ringen i fel öra så nu har ett till hål växt igen :( SUCK!! Men de är bara å vänta några månader tills de växt igen så får jag göra två nya hål då ist :)

Imorgon kanske om jag hinner ska ja fixa in lite bilder här ;) Bye!

Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0