Sol! :)

Sitter och kikar på utomlandsresor nu :)
Jag å sötnos kanske ska åka nått tag :D Mysigt å roligt!! :)
Men vi funderar på vart vi ska åka bara..
Nån som har nå tips på ett fint mysigt land ? :)

Sötnos å far är ute å åker skoter nu, snart blir de en promenad å sen sätta oss ute i solen:)
Blir väl en sväng på sjön snart oxå grilla korv, sola å ha de mysigt :D

Ikväll ska vi åka och äta på Harsa, åå va jag längtar! De är ju så gött å mysigt där :D

Till veckan är de fullt upp om dagarna.. på Tisdag ska man åka å få ryggen fixad,
äntligen, har ju haft ont i flera månader så nu är de dags å göra nå åt saken! :)

Såhär ser mannen min ut :)



Willeplutt!



Nu blir de en promenad! Bye!


Kommentarer
Postat av: Malin

Lillplutt ser ganska trött och fundersam ut :P

Men tänk om de bara blir tok med ryggen och så ska jag komma... du för höra av dig i sånna fall!!

Bra att njuta av solen :)

2010-03-14 @ 14:54:36
URL: http://iamtheoneandonley.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0