C7

Sådär nu har jag beställt Nokia C7 :)
Kändes mycke billigare än iphone :P
Måste ha en ny eftersom att jag knappt kommer fram när jag ska ringa, de är nå fel på den :S
Å sen så kan knappt nån ringa mej heller.. :/ Men nu snart kommer de en ny iaf så man kan känna sej lite säker till sen när de är dags, de är nog inge roligt å få en massa värkar lr att vattnet gått om mobilen  inte funkar.. de ser man inte fram emot.. vad ska man göra då? hahaa man vill nog inte gå in till nån granne direkt ;P


Tidigare idag efter jag hämtat älsklingen ifrån dagis så var vi till min mormor å morfar å hälsa på:)
Fick mat där, mormor är alltid snäll å bjuder på mat när man kommer:)
efter det åkte vi en sväng till mor å far, Wille skulle åka hjuling med morfar:P
Efter det så bar de iväg till Ts farfar å hälsade på där, på vägen upp dit så fick vi se 7-10 stycken älgar..
så då stannade vi så Chikka fick lukta, ivrig blev hon allt å ville efter:) Hon kommer nog bli en prima älghund! :D Jag tror verkligen T kommer lyckas med henne:) hon verkar ju redan så på å vill jaga dom! :D
Men hoppas de inte kommer nån varg iaf :(

Nu ska ja gå ner å söva som mina grabbar gör! :) Bye

Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0