Hugga..

Nu blir det sängen alldeles snart:)
Imorgon kommer Wille älsklingen hit :D <3
Har saknat han såå mycket, men man känner sej som världens tråkigaste mamma nu när man inte orkar göra lika mycke som jag brukar med han.. Men de blir väl bättre sen när hon kommit ut :)
Undra när de blir? Fixerad är hon å magen har blivit mindre.. magen blev mindre bara några dagar före förlossningen med Wille.. så man får se om hon kanske kommer snart:) Sen hugger det så mycket neråt:( Jätte jobbigt.. de gör ju såå ONT.. så fort man är uppe å går så bara trycker det å sticks.. precis som att hon har en kniv med sej i magen å bara sticker mej neråt.. det gör så ont så man får bara vara still när de blir så :S
men snart är hon ute så då försvinner väl smärtan iaf:) Lr man kan väl känna av mycke eftervärkar som omföderska har jag läst.. men de får man hoppas man slipper:) Foglossning gör verkligen ONT de oxå..
De fick bli en gnälla av sej uppdatering nu ikväll.. de behövs ibland de oxå!
Kort ska jag fixa igen.. men blir ju aldrig av :( Men de kommer Jessica:)
Nu idag har det blivit mycke städning..
Måste få tag på rosa kuddörngott så hon får en kudde, har ju en vanlig kudde i sängen nu i början.. hade det med Wille oxå å de funkade jätte bra.. så då får de bli en riktig kudde ist för spjälsängskudde för flickan oxå:)
Nu tycker jag att hon får ta å komma ut!! :) Längtar efter en liten bebis nu som trivs bra i min mage :)
Nu blir de sova.. ska väl vara pigg tills imorgon när lilla älskling kommer :D Bye!

Kommentarer
Postat av: evelina

vad spännande att det börjar närma sig, snaaart kommer hon :) Kram

2011-04-03 @ 23:13:45
URL: http://evelinagabriella.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0