Älg!

haha visade en film nyss på en hund som hade stånd skall på en älg :P
Då fick Chikka fart å skulle ut tydligen!
Hon fatta ju inte att de kom ifrån datan :P
Om inte allt för många månader blir de ju jakt för älskling å henne:)
Roligt, då får man hoppas på att dom får skjuta en massa för henne,
hon är ju så envis, så hon kan ju bli en riktig älgskräck:)
Men tråkigast är ju vargen (dom som borde skjutas)
usch va hemskt om dom tar henne :(
dom blir ju bara fler å fler oxå va de verkar! Sen tror jag även att dom
kommer ta ett barn snart nog som dom har gjort i Ryssland!
I Ryssland var de två barn som var ute å lekte och åkte pulka,
efter ett tag kom det en varg å tog de ena barnet å de andra barnet sprang efter hjälp,
men då var de för sent, då hade vargen redan dödat den å släpat barnet :( Usch va hemskt!!!!
Hemskt å säga men jag bara väntar på att de ska hända här i Sverige oxå,
om de inte redan hänt? :(


Ihelgen var vi till Rossen, skönt å komma hemifrån ibland oxå;)
igår stanna mor å far lite längre å vi åkte på bandy,
så Wille fick stanna med dom, men de sa han inte nej till när
han skulle få åka skoter å fyrhjuling ;)
Ja, de var illa, jag var på Bollnäs, men ääh de går ibland de oxå,
sen vill man ju vara snäll mot T och följa med han oxå ;D

Ska till Gävle nån dag ihelgen, nån som vet vad de finns
att göra där mer än gå på bio, äta go mat och shoppa?

Wille plutt är saknad igen oxå, men om en vecka kommer han igen:)
Får nöja mej med älskling å chikka denna vecka då :P

Nu blir de baka, nån som vet nå gött recept på nå kaker och bullar? :D

Det här kortet ÄLSKAR jag på mina söta älsklingar!!

Det ser så mysigt ut:)
Det här kortet tog jag på dom när vi åkte en fyrhjulingstripp i långbo! :) MYYS!!

Bye!


Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0