Gamla kort!

Sitter här å försöker få in lite bilder till extern disken från min gamla data.. de går väl sådär.. kopierade alla tidigare (trodde jag) Men nu när ja skulle kolla på den andra datan så fanns dom inte i disken? :S Hoppas de fixar sej nu iaf! åååh SUCK!! tydligen hade man glömt bort att man hävt in dom i en annan mapp, typiskt mej, här sitter man som ett frågetecken å glömmer allt :S

Så nu funkar de ;) Oj va med kort de var i den här disken :S Detta kommer ta flera dagar å kolla igenom.. fanns en del onödiga kort oxå! :S
Hittade ett kort sen jag hade hårförlängning, vill ha de igen!! :) har ju kvar håret, men man var ju dum å färga de tidigare så de är en konstig färg på det nu :/



Sötaste Wille när han var 9månader!!




Den här Puman är väldigt saknad! <3



Nej nu får de räcka, nu ska jag gå ner till min snarkande älskling, antar att han gör de;) Å stinkande hunden! :S De kommer väl stickas i näsan nu tills man somnar som vanligt! Hon pruppar ju så de är otroligt! :O
De är riktigt pinsamt när man är borta å hon häver ur sej.. de luktar ju för   jäkligt! :S
Bye..


Kommentarer
Postat av: Marie - mamma till Tuva

Förvånad var bara förnamnet! :p Hihi! Usch de måste vara jätte hemskt att gå över tiden väl? Att bara gå och vänta och vänta? De skulle jag nog aldrig orka! Tuva föddes en vecka för tidigt, i 39+0 men jag tror dom hade räknat oss fel för när hon föddes vägde hon 4004g och var 50cm lång så ja är glad att hon kom då kan ja säga ;) Och ja att vara gravid var ju hur mysigt som helst! Jag längtar tils Tuva ska få ett syskon så man får vara det igen ;) Men Hans-ove är inte så sugen på en till liten än tyvärr så de får väl vänta :) Kram

2011-02-03 @ 09:04:53
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Gu vad kul att kolla på gammmmla kort man tagit :) Brukar vara mycket tok :D

2011-02-03 @ 12:34:22
URL: http://malinbossen.blogg.se/
Postat av: Marie - mamma till Tuva

Hihi ja man får väl hoppas på att han ändrar sig snart ;) Jag vill nog bara ha 2 barn som jag känner just nu och vill ha ganska tätt mellan dom iaf så vi får väl se hur det blir :) Kram

2011-02-03 @ 12:51:38
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Natta

Men sötis!! Saknar dig också! Vi måste ses snart :) <3

2011-02-05 @ 12:32:35

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0