Lampa,krok,tv:)

Suck vad man har blivit lat igen! :( Vill inte!! Har iaf noppat ögonbrynen hos Anna idag, innan de gjorde ja lite fynd hos Linneas, köpte en tröja, örhängen åt mej själv, byxa åt lill stumpan å strumpor åt henne oxå:) Det var väldigt utplockat kan jag tänka mej på kläderna, de hade väl vare 50% tidigare på kläderna å idag var det 75%, så jag hitta inge åt Wille söt :/ Efter jag blev klar hos Anna åkte ja hem till mor och far å åt mat..
efter de åkte vi hem å satt upp krokar och en vägglampa inne i sovrummet :)

Såhär blev det..

  

Älskling var stressad så de gick snabbt kan ja lova :P Han är borta nu så nu har man de lugnt å skönt;) Chikka är med hon oxå.. så här sitter man ensam! Men de kan vara såå skönt de oxå ibland! :)
Han satt även upp en tv i Willes rum, nu blir nog han överlycklig när han kommer hem hit igen till veckan nu när han kan kolla på pippi i sitt rum innan han somnar på kvällarna:) Han slappnar ju av så bra när han kollar på film innan han sover, annars är de ju bara busa som gäller som vanligt :P
Go plutten, usch va ja saknar den lilla mannen!
imorgon ska jag färga håret :) får se hur de blir.. ska försöka mej på ganska mörkt med ljusare slingor i igen tror ja, har man röda slingor så blir dom orange så snabbt :( Trökigt men så är de.. är så jäkla less på hår å allt på mej själv nu så.. Hormonerna spökar till tusen på mej nu.. så självförtroende är inte ¨på topp kan ja lova, de är så lågt som de kan vara känns de som.. nog för att jag har dåligt annars oxå men inte såhär dåligt :/ Jobbigt är de iaf.. :( Hoppas de ändrar sej sen när flickan kommit ut!
Får se om man häver in nån bild på plutts rum sen nån dag :) Bye!

Kommentarer
Postat av: Marie - mamma till Tuva

Okej :) Ja jag tyckte de va jätte svårt med namn! Men jag va 100% säker på att jag skulle få en pojk och flicknamn hade vi bara Tuva och som tur var så passade det klockrent på henne :) Ja de gäller att passa på att njuta så länge man kan när dom är bebis för nu saknar man ju redan den tiden när dom va nyfödd :) Vilket datum har du bf då? :) Kram

2011-02-02 @ 21:43:18
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0