Glider..

Nu är jag och älskling ute å åker V70!
Tydligen så tycker älskling att denna är bättre än Subaru? De trodde ja väl ändå inte att han skulle tycka :P
Så nu tycker han att vi ska ha en sån här sen när vi byter in min..
Kikade i nå papper nyss å de här är en 2011 års modell :)

de blir iaf ett inbyte när garantin gått ut.. ifall den krånglar mer sen så är de inge roligt, de blir ju bara dyrt!
Ska kika in på volvos hemsida en vända nu å kolla in lite bilar :P
Men måste säga att Volvo high performance ljudet är SUPER!
Köpte Jays skiva som vi sitter å lyssnar på :) Älskling är impad på ljudet tror ja ;) 

Nu ska ja byta skiva å kika in på Volvos hemsida :) Bye

Kommentarer
Postat av: Jessica 2 barnsmamma =)

Volvo är grejer det :) Kör på samma vi med.. Aldrig vart missnöjd med dem.

svar : Nä du får börja blogga lite mera :P Precis, bättre sent än aldrig svara :D

Usch va jobbigt!! jobbar du? Jag hade hemska foglossningar från grav vecka 20 men jobbade sommaren och kommer ihåg att jag grina när dagen var slut av all värk. jobbade fram till graviditetsvecka 33 då jag hade ansträngt mig för mycket och fått väldigt mycket sammandragningar så vi fick åka in till BB då det visade sig via UL att det hade börjat hända grejer och han ville ut. Men lyckades stanna av det som tur var, sedan vart jag sjukskriven.



Det går bara bra med Oliver :) Han växer som bara den. Såå himla roligt nu när han är så med. Skrattar och jollrar och leker med saker som han kan gripa tag i :)

Har ni några namn ännu då?

Kram

2011-01-06 @ 10:38:57
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0