Lugnt..

Nu ligger vi i sängen :P Älskling kollar på film å jag ligger vid datan, Mysigt de oxå:)
idag ringde jag iaf till BM men hon var såklart inte här utan på nån kurs så ja ringde till dom i Bollnäs..
dom tyckte att jag skulle ringa till förlossningen å kolla om jag fick komma dit å kolla ifall de var nå fel.
Vi åkte dit, fick 3 lr om de var 4 olika sköterskor/doktorer :P dom försökte få in en ctg kurva.. men lyckades inte hitta hjärtljudet (då var de full fart på henne) så de blev ul ist.. två stycken olika kollade så att allt såg bra ut, å de gjorde det.. så nu kan man vara säker igen:) Har varit full fart ända sen vi kom hem nu så nu är allt som de ska :) dom sa att de kunde bli lugnare i dom här veckorna.. men de är ju skönt nu när vi vet att de inte är nå som är galet :)

Nu tycker jag att Subban kan komma nån gång!! :)

Mammas söt troll! :)



Nu ska ja kika runt lite innan jag ska försöka att sova.. men de lär väl inte gå som vanligt! :S
Bye!

Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0