37

Har nyss kollat på big brother, kvällens avsnitt var rolig :P Blev en del skratt;)
Fy vad jobbigt de är å vara sjuk :( iaf när man är gravid, då blir allt bara jobbigare :S
Idag lr imorgon går ja in i vecka 37 tror ja om de stämmer? :P
Håller inte sån stor koll på allt nu när de är andra :P
Meen om 6 veckor har vi en liten söt flicka:) Jag tror inte jag får gå över 2 veckor heller eftersom hon såg stor ut på UL.. så då borde dom ju sätta igång tidigaare tycker man.. man får se när hon tittar ut, längtar så mycke nu! De ska bli så mysigt å få en liten igen, å Wille ska bli storebror! Så stor han kommer bli:)

Skrev igår att jag skulle sätta in bilder på vad ja skickade efter tidigare.. så jag tänkte göra det nu då'
men de blir bara ifrån barnparadiset.se

Köpte denna sänghimmel och stativ till det:)

Dom här sängkläderna.. man fick även täcke med!
Men dom är till barnvagnen.. men eftersom man inte får ha ett stort täcke i sängen så kan man ju lika gärna ha ett sånt här :)



Snuttefilt..


Ett till påslakanset blev de oxå på Rea.. men jag köpte nog sista för ja hitta ingen bild:P
Kan verkligen rekomendera denna sida! :) Både billiigt å fina grejer! :)
Nu ska ja kika runt lite mer sen blir de natten så man kanske kan få bli frisk!


Kommentarer
Postat av: Marie

Å så fina saker! :D jag vill också ha en liten bebis igen ;) hihi!

2011-04-01 @ 08:07:27
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja de låter ju lite konstigt egentligen.. Någon borde ju ha reagerat lite tidigare tycker man :S Stackars barn..

2011-04-01 @ 13:55:23
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Jessica Olsson

MAGBILD !!!! :D

2011-04-01 @ 21:41:42

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0