pengar..

Sådär nu har jag ränkat pengar.. ska sätta in lite pengar på Willes konto imorgon:)
Lilla älsklingen måste ju ha pengar när han blir stor:)
tidigare ikväll var jag och Chikka till älskling med glass å dricka medans han jobba:)
Innan det var jag å mamma till Ica å panta.. gubbarna dricker ju så mycke så man måste :P
Mamma hade jätte mycket.. allt som allt blev över 500.. så de ska oxå in på Willes konto, de gick ovanligt fort idag å panta än vad de brukar göra..
Har hunnit med mycket idag.. har rensat lite mer oxåå.. lite som ska kastas å lite annat som är loppissaker..
mor å jag ska fixa loppis i sommar hos dom i garaget.. de ska bli roligt.. ska ha lite allt möjligt..
kikade igenom skivor idag sen man var liten ¨nyare.. man kan ju ta ungefär en tia lr 20 kr för dom.. man fårju iaf lite pengar för dom isf än att man slänger dom.. dom ligger ändå å bara tar en massa plats.. Onödigt har jag fått för mej, å tur är väl det.. har på tok för mycke grejer här hemma.. får knappt plats själv snart, så man måste ju rensa.. sen när mna kollar in i förrådena så tänker man alltid "men de där ska jag ju använda sen" men inte blir de av när man köper nytt lite då och då ist.. då ligger dom andra gamla sakerna å bara skräpar.. onödigt..
Så imorgon blir de först banken å fixa in pengar, sen nått tag kommer Malin å skrållan hit å busar:)
Sen ska jag försöka rensa igen.. å få bort ännu mer:)
Det blev inge kort ikväll, får ta de imorgon ist:)
Nu blir de stänga av datan! Bye!

Kommentarer
Postat av: Marie

Okej.. Ja så kan jag också känna ibland att man inte vet vad man ska skriva om liksom. Så ibland blir de ju ett x antal dagar mellan inläggen :) Jo nu är vi friska och krya som tur är :D Kram

2011-03-31 @ 08:36:42
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0