Snööö...

Äntligen kommer dom och plogar hänne:) Men konstigt att dom börjar med småvägarna nu å inte har tagit inne i byn än.. annars brukar dom alltid köra inne i byn först å sen komma till småvägar..
var nyss ute å åkte subba! :) Sladdigt å snöigt.. fick några sladdar oxå.. de är första gången som ja fått en riktig sladd som bakänden flög iväg.. tidigare med v50n har de ju mest bara gått rakt fram :P
ääh, ointressant å veta, men nå å skriva om iaf!

Malin och skrållan var hit på besök tidigare ikväll:) Mycke trevligt :)
Nu snart blir de nog sova för min del! Kom på att jag måste sätta fart och knäppa nått kort på magen nån gång oxå.. men de blir aldrig av, Skäärpning!! Vill ju ha nått kort på hur stor den var iaf!!

Har nog inte så mycket mer å skriva nu.. Bye!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jaså ska ni också dit? Vi ska dit med Tommy så ja vi kanske ses :) Vart ska ni stå då? Vi har biljetter på D3 :) Kram

2011-03-19 @ 11:21:51
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Ewe

Tack! :) Ja det är en härlig känsla när vågen visar minus när det är det man strävar efter :) Ja man lägger väl på sig lite extra kilon när man är gravid kan jag tänka mig. Men det är det värt i slutändan :) När är det ni ska ha? Det är väl ganska snart va? :D

2011-03-19 @ 13:53:28
URL: http://ewenilsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Här var det dåligt med uppdatering ;) Har det kommit en bebis till familjen kanske? :) Kram

2011-03-29 @ 13:22:24
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0