Subba..

Ja igår var vi till Uppsala å kikade på grabbarna när dom spela, dom var duktiga å vann oxå..
så i bilen på väg hem satt en glad älskling ist för en sur/arg! :)
Usch nuhar jag varit på 2 bollnäs matcher, så imorgon måste man ju gå och kika när edsbygrabbarna spelar oxå:)
Spännande, hoppas dom vinner!! :)
Och imorgon på dan ska jag ta med mej mamma till Alfta å kika i affärer.. Ekmans å Knagga får de bli:)
Hon har de bra nu när jag har körkort, då kommer hon ut lite mer oxå :)
Sen är de ju klart man vill ställa upp på dom å skjutsa å allt när man får så mycket som man får! <3
Man ska ju ge tillbaka, så är de ju, och visa tacksamhet! :)
Fick upp lampan från Ellos idag oxå i tvrummet en gång.. sen får man se om man kanske sätter den nån annanstans.. de märks :)

Var ju in till Dahlbomsbil i Gävle igår å kika om bilen hade kommit, å de hade den, så vi kanske får hämta den nu ihelgen om dom hittar nå vinterdäck, dom hade fixat allt på den idag så allt var klart nu :D
Så nu får man verkligen hoppas på att den är klar på lördag när vi ändå ska ner till Gävle och gå på bio, äta go mat å mysa! :) Annars får man väl ta en tripp ner i veckan igen då :P


Fyy fan vad man känner sej FET idag!! :´( :´( :´( Jag känner mej som en köttbulle, fast värre!!
Nu börjar "svälla upp perioden" :( Jag som kände mej lycklig när jag inte hade märkt nå sånt än!
Mina vader ser jätte stora ut å ansiktet och heela kroppen!! :(
Men vaderna blev jag mest paff av :P Undra om de är därför jag vaknar varje natt med en jäkla kramp, sen drag å allt så jag inte kan röra mej på nån min.. de är nästan så de kommer tårar! :S

Meen en graviditet är ju som den är.. de ska väl nästan alltid vara fel :P Fast de är ju olika för alla:)
Nej nu blir de Big brother.. å kolla på tokarna! :S Bye!

Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0