3D

Kikar på Big brother nu..
konstiga deltagare måste jag då säga, och dom är så olika allihop!
Sen är de lite konstigt när flera stycken går ut redan!?! :S
Men å förlova sig efter några dagar är väl lite väl de? :S
Dom ser inte direkt så kära ut (vad jag tycker)
Efter detta måste jag försöka gå ner å sova, de är inte lätt men måste försöka, får väl ligga i sängen å vrida å vända på mej några ggr då.. hela magen bara spänner hur man än ligger å foglossningen är inte den bästa på nätterna! Suuuck.. inte många timmars sömn på nätterna nu förtin.. jag hoppas verkligen inte att jag går över 2 veckor denna gång oxå.. de kunde tydligen bli så har jag hört.. de ser man inte fram emot iaf! :S

Ilördas åkte jag å älskling till Gävle, på dagen så var vi först å kika på bilen å efter de blev de några affärer, sen åkte vi vidare mot hotellet å tog de lugnt och kolla på bandy.. Senare på kvällen blev de bio.. en 3D film, men de var inte så jätte mycke 3D effekter tyckte jag, men de finns säkert andra filmer som de är mer på..
Innan bion börja gick vi å kika efter en restaurang.. var in på två populära men på båda var de mellan 45-60 min väntetid! :/ Så då gick vi till en restaurang som var mer som en pizzeria som jag ätit på förr.. å de dög ju de oxå, de var så gött! ;) De var en mysig kväll! :)

Idag kom Wille älsklingen till oss! <3 Min SÖTA lilla plutt! :)
Nej nu ska ja kolla på bb igen! :) Bye!


Kommentarer
Postat av: evelina

2011-03-08 @ 19:37:12
URL: http://evelinagabriella.blogg.se/
Postat av: evelina

Inte säkert att du får gå över, jag var bombsäker att jag skulle få gå över med Thilia också, med William gick jag över 11 dagar, men Thilia kom istället 13 dagar tidigt, så man vet aldrig, kanske blir så för dig med :)Kram

2011-03-08 @ 19:38:55
URL: http://evelinagabriella.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0