Saker


Igår var Östa å hälsa på å nu ikväll kommer Malin å skrållan:)
Så då får Aqila å hon leka ;)
Tänkte ladda upp lite mer bilder på saker jag ska sälja.. Men jag har så mycke så jag kan ju inte ladda upp allt.
då får ni som är intresserad komma å kika ist:)

Lampor. den med svart å guld 50kr resten 40kr, förutom den blå 30kr.



Blommor 10kr styck.


Hjärtan 10kr styckt.


Finger (smyckhängare lr nå annat) 10kr,
hängande stjärna 20kr
tärningar 10kr för båda.



10kr.



20kr.


Lampa 30kr


Högtalare 20kr styck.



Groda 10kr


Kortspel 30kr.

En gammal lampa som är populär igen. 200kr.


Tavlor 10kr st.

Gammal tavla 30kr


Gammal tavla 25kr


Tavla 10kr


Gammal tavla 25kr


Väska 20kr

Gammla tavlor 25kr st


Ljusstakar den lilla 10kr dom stora 30kr


Tavla 40kr


Har knäppt några hyllor med en massa saker oxå, bara fråga om ni ser nå som ni är intresserad av så slänger jag upp en bild på det.

4 dynor 30kr 








Hoppas de är nån som är intresserad:)
Ha en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej. jag vill köpa finger, hängande stjärna och Blixten tavlorna. Kommer och shopar nån dag hos dig.

Kram

2011-09-23 @ 22:52:52
Postat av: Anonym

Hej säljer du fortfarande? Menar för du la ut annonsen för ett halvår sen, men om du gör det så kan du höra av dig till mig?

2012-03-26 @ 07:56:17

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0