Huset

Igår fyllde jag år, usch nu kan man väl stanna i den här åldern ett tag ;) Men de går ju inte, man blir ju bara äldre å äldre! Fick presentkort av svärföräldrarna, systemkamera av älskling, mor å far. Och en blomma å en massa glas till min servis av mormor å morfar:) Tack snälla ni! och tack för alla grattis som man fått på Fb! :)

Var ner nyss å tänkte få bort lite saker till loppis å kasta, men vafaan inte kan jag slänga/sälja nå. SUCK!
tänk om man var som killarna, va bra de skulle ha varit, dom tänker nästan aldrig "de här har jag fått av den å den, så den kan ja inte kasta" men de gör vi tjejer, iaf många gör det.. sen tror man att man kommer att använda sakerna sen igen, men för de mesta köper man nya så dom aldrig kommer till användning! :/ Men å andra sidan har man ju långbo i skallen att man ska bo där sen nått tag så man måste ha saker dit, men när vi väl flyttar dit så köper man säkert nytt ist eftersom vi iaf ska fixa om hela huset plus en utbyggnad å stor altan! Var dit i lördags, så då passade jag på å knäppa kort på huset, ska ladda upp de tänkte ja.
Men huset är nästan vitt nu, å så vill jag ha de fast med bräder ist för plattor, men helst grått med vita knutar, älskling vill ha rött.. tycker den röda färgen är så tråkig, nästan alla andra har ju den färgen så man vill ju sticka ut lite iaf, men så blir de inte, får väl tjata lite mer så kanske man får sin vilja fram ;)

Såhär ser huset ut



Och garaget



Här kommer vi få de bra sen:)

Mira å Jenna var ju hit en dag förra veckan:)
Bilder på det:
Wille å Mira


Mira pussa vovven:) Såå sött!









Lite andra bilder.











'





Nu kommer grannen å ska fika lite, bye!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Gud va huset ser mysigt ut! Kommer bli skitbra de :)



Varför ser min unge nerknarkad ut på alla kort ? Haha

2011-09-29 @ 14:53:32

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0