-





Det får väl bli en uppdatering här nu då, de behövs nog! :)

Igår så var jag på halkbanan å körde.. min mage var inte bra den morgonen kan ja lova..
men när man väl satt i bilarna var de jätte roligt, gasa å styra lr bromsa!! :D

Haha nu kom jag å tänka på när jag skulle hem ifrån körskolan
när jag hade haft halka så mötte jag på en gammal tant, en Mode tant riktigt!! :S
Hööga klackar, tunika, leggings..  HAHAA hur ska denna värld sluta? ska man klä
sej som en ungdom när man 'är gammal å grå ? :S Hon såg ut som 80 minst!!

Fick paket med Ellos igår, två tunikor, en tomte som ska vara ute sen å en kappa åt willes rum!
Nu är kappan uppe iaf, nu slipper man vara orolig att han ska ha ner gardinerna:)
Hittade en ljusslinga i förrådet som jag satte upp oxå:) Kanske kommer bild på de sen!

Nu är de verkligen inte lång tid kvar tills de blir skrivning, man får väl se hur de går..
bra hoppas jag iaf :D Håller på å fixar den sista fasen nu sen är ja klar med dom 4..
men man skulle väl göra lite mer oxå tror ja? Men de får ja ta å ringa om sen så man
inte missar tiden.. man ska ju vara klar med allt innan en vecka innan skrivningen så!

Hmm.. va finns de å skriva? Inte många veckor kvar tills min lilla baby blir ett år!! :D
Två veckor kvar.. sen blir Liten STOOOR!! :D Weeehooo!! :D
Utvecklingen är ju hur underbar som helst, de händer ju så mycke, så spännande å följa!!
Tycker inte som alla andra att man vill ha dom som liten så länge som de går..
de är då allt mer spännande på hur dom kan utvecklas så fort som dom gör..
hmm denna inställningen kan ju ändras sen när han bli större å vrång ;)

Nu mpste jag fortsätta med fasen..
klarade nästan den sista tidigare idag.. man ska ju ha 62 rätt om man ska bli godkänd på den å jag hade såklart 61.. men man får väl se om ja klarar den denna gång ist, isf kommer en glaaa elin sitta här :)

Nån bild på sötaste ska ni få kika på oxåå!! :D




   


   




Bye!


Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0