Du..

Vad ska man skriva här idag då tro?

Känner mej inte för å skriva just nu.. kikar runt lite på inredningssidor iaf..
hittar  mycke fint :) Denna väggtext tycker jag var fin iaf:

Du Vet Väl Om Att Du Är Värdefull,
Att Du Är Viktig Här Och Nu,
Att Du Är
Älskad
För Din Egen Skull,
För Ingen Annan Är Som Du.

Idag klarade jag den sista fasen!! :D Då kan ja lova att ja blev gla! Men nu är frågan,
Sitter detta i min skalle?
Ni som vet får gärna kommentera å säga va ni tycker om hur ja gör för å klara faserna!
Efter jag är klar med dom så går jag igenom alla å kollar vilka ja har fel på, sen gör ja om det..
Så jag använder INGEN bok å letar svar, tror ni de blir rätt lr fel?
Det känns faktiskt bättre om man får in de lite i skallen på å
kolla på svaren än å kolla varje fråga i boken..
Har hört att de är flera som sitter med boken å letar svaren.. men ja vet då inte om de är rätt lr fel?
Nej nu blir de kolla lite till sen sova plutt vaknar väl TIDIGT som vanligt,
tänk om man kunde sova till 12 en dag iaf, va sköönt de skulle ha varit för å få sova ut..
men det kan man inte göra..

Nu är de slut skrivet! Bye!


Kommentarer
Postat av: Malin

vilken vacker väggtext :)

2009-11-07 @ 18:06:30
URL: http://maliiinjoohansson.blogspot.com/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0