Uppdatering

Snart blir de nog sovdags! :)
Förra helgen var vi till Lappland, Häärligt ställe!! :)
Åkte skoter, grilla korv, spela kort, tog oss några stänkare å hade det roligt å mysigt ;)
Dit vill man ju fler ggr ;)
Hmm.. nu i veckan har jag fått varit med mina älskade pojkar, det gillas!! Om några dagar åker han ju till sin far igen :( Men de är väl bara å bita ihop, men man saknar ju såklart han jätte mycket!
Ihelgen blir de väl lugnt antar jag, ska väl kanske åka å hälsa på mina underbara svärföräldrar på lördag iaf :)
imorgon blir vi bjuden på påskmat hos mor å far  :)
Å Ikväll blev vi bjuden på plankstek hos dom, Muumsss va  gött de var!! ;D
Nej nu har ja inte så mycke mer å skriva..
Ha en underbar Påskhelg alla!! :) Hejsvejs!

Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0