Uppdatering!

En liiten uppdatering får de bli, ska ner å hänga tvätt, diska å greja sen..
har nyss gjort cheese cake, muums va gött!
Ska ha ljusparty på Tisdag så då blir de bjuda på det:)
Men den här som jag gjort nu ikväll blir till helgen :)
Ihelgen var jag å Thomas till Funäsdalen, mysigt hade vi det :)
Jag fick ett halsband å blommor av sötnosen på lördag, vi hade våran alla hjärtans dag
på den dagen eftersom vi åkte hem på söndag :)

Nu snart är det helg igen, oj så fort denna vecka har gått:)
På fredan blir det dildoparty hos Linda, men de får bli en snabb vända bara :)
På lördag vet jag inte vad som händer.. till veckan blir de nog städa en massa iaf :)
Nu finns de inte mer tid för å skriva.. tänkte lägga mej tidigt ikväll oxå :)
Bye!


Kommentarer
Postat av: M

Men va mysigt, är de du och Tomas nu? ;)

Hoppas lillplutt kryar på sig och att inte du också blir sjuk

2010-02-19 @ 10:30:02
URL: http://iamtheoneandonley.blogg.se/
Postat av: jessica olsson

Okej.. nu hänger jag inte med!!!?? Tomas vem är det? vad har hänt ? är du inte med jonas längre!

2010-02-20 @ 19:50:48
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0