Egypten! :)

Idag har jag å Thomas varit till Bollnäs å kikat på resor, de blir en resa om några veckor till Egypten:) Häärligt, åå va ja längtar!! Mysigt, ta de lugnt, sola, dricka drinkar, Kanske rida kamel, Heeelt UNDERBART! :)

Såhär ser hotellet ut:)






Älskar min man!! Hittar alltid på nå skoj å han är ju helt underbar :)

Ihelgen ska vi ner till Uppsala å kolla på när Bollnäs spelar, de kommer nog bli skoj de oxå, köra dit å greja :)
Nu är de inte så långt kvar tills bilen kommer, då blir de ut å brumma i den :D

Ska ta å kika på kläder nu som ska beställas imorgon efter älskling har kikat :)
Blir nån klänning å nått linne som ska beställas så man har det tills dagen kommer :)

Snart åker vi till Lappland till hans stuga oxå, åka skoter å ha de mysigt! :)
Det blir mycke roligt framöver nu, det gillas starkt! :)

Nu ikväll har de blivit solning med Östa, nu gäller det å hålla efter med det så man blir brun där borta:)
Fixa ryggen igår hos en massör.. ont gjorde det.. med jag hoppas på resultat när de är klart, ska tillbaka till veckan så han får massera mer då :)

Har varit duktig med promenader idag, häärligt, här ska man gå ner i vikt har ja bestämt!
Imorgon blir de nog lite promenad oxå.. men först kommer Carro å Leo och hälsar på oss en vända.. å efter det ska jag till en Coach så han får hjälpa mej med personligt brev å sånt, vill ha ett jobb NU!!

Nej, nu ska ja kika på Egypten ett tag å kläder, sen ner å sova :) Bye!

Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0