Det börjar...

Kännas vääldigt bra!!
Har haft en "vara själv" period nu lr hur man ska säga.. men nu känner jag att de är dags å ändra på det, man vill inte bara sitta hemma i ett hörn å bara vara.. Nej nu ska de bli ändringar!! Veckan har ju börjat bra på ändring fronten iaf! :) I måndas när ja hämta plutt åkte vi till Arbrå å träffade Evelina, William och Thilia :) De får vi göra om :) Efter de åkte vi till farmor en vända, älskling skulle iaf till mäklarn lr va han gjorde så då passa vi på och hälsa på där oxå:) Nu ikväll har vi varit hos Hanna, Fredrik och Malte å hälsat på, vilken fart de var på dom :) Det kanske får bli en tripp till buspalatset med dom nån dag sen :)
Så nu hoppas jag verkligen att jag håller i detta å umgås mer med folk nu än va jag har gjort :) Inge roligt å nästan känna sej folkskygg heller, såhär blev man ju när man blev gravid, de kan ju ha med hormonerna å göra, jag vet inte :P

Imorgon måste jag ringa till BM, Lilla flickan är föör lugn.. hon har inte rört sej mycke nu på några dagar.. sist ja prata med bm om det så skulle ja inte bli rädd om jag inte kände henne så mycket för de behöva man inte i den här veckan, men jag är ju ändå i vecka 27 nu å i vecka 26 ska dom ju kunna buffa tillbaka om man trycker lite på magen.. de har hon ju alltid gjort förr.. de har ju varit en jäkla fart fram tills nu, så nånting är de som inte verkar stämma..
får se vad hon säger imorgon.. Det är säkert därför jag inte kan sova på nätterna oxå.. ligger å tänker för mycket.. lägger jag mej 10 så somnar jag iaf inte före 1.. hur trött jag än är.. å de är inge vidare om man ska vara en glad å bra mamma åt Wille när han är här, men imorgon när han är på dagis så blir de sova iaf :)
Det har alltid varit fart på henne när jag ligger på magen, men de blir de inte nu.. :S Säkert så oroar man sej i onödan.. men tänk om de skulle vara nå fel, å jag går här å vet om det.. då får man ju nå fel sen:S Så bättre å kolla upp det :)

Har fått papper om föräldragrupp nu.. 8onde feb börjar vi på den, nu hoppas jag att älskling tar ledigt iaf första gången så man slipper gå själv! Det ska bli trevligt å få träffa lite gravida flickor:)

Nu får de vara bra för dennna gången! Har skrivit föör mycket nu känner ja! Men man måste få lufta sin skalle ibland oxå!

Jessica och Carro: Ja, jag får fixa en bild sen på magen:)


Älskar er mina pojkar!! :) <3
Ni är heelt underbara! <3<3



Bye!


Kommentarer
Postat av: evelina

Ja det får vi verkligen göra om :-)

Jag har ju också haft en "vara själv period" ett tag, det har ju liksom varit så fullt upp med allt ändå, men nu börjar man "bli som folk" igen :p Det är så himla skönt att börja umgås med folk igen.



Och fy vad obehagligt om det blivit lugnt och du oroar dig, sånt är inte kul, när William låg i magen var jag ständigt orolig, han hade ofta lugna perioder och jag blev skiträdd, men det är säkert ingen fara ska du se, men det är bra att du ringer in, bättre att du får komma in på kontroll så att du slipper oroa dig sen. Har du provat att typ dricka iskallt vatten eller äta glass? Det ska ju kunna få fart på dom :-)

Men hoppas att du fått vara in på kontroll nu iaf så du kanske känner dig lugnare. Kram

2011-01-26 @ 10:50:50
URL: http://evelinagabriella.blogg.se/
Postat av: Jenna

Håller tummar och tår för att allting är precis som det ska därinne ! Och det är säkert ingenting men man får oroa sig och det är ju jättebra att du får de uppkollat. :)

2011-01-26 @ 21:58:40
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0