Subaru Outback lr Volvo XC70?

En subba ;)

 

En Volvo



Det är frågan de.. Men tror vi har bestämt oss för en Volvo igen ;P

Vi hämtade V50n igår på verkstan.. och lämna tillbaka V70n..
Prata med Tapsa på en gång å kikade på en XC70 :)
Sen bar vi iväg till nån Subaru firma å provkörde en sån..
Både jag och T tyckte de inte kändes rätt med en subba, så de får nog bli en Volvo igen ist..
Vill inte ha V50n kvar heller ifall de blir en massa mer strul med den..
Men jag kommer verkligen sakna den blåa färgen!! :(


 Så nu ska den bytas in!


Imorgon har jag haft mitt körkort i ett heelt år!! :D

Haaha lärde Wille å säga "usch" till en Ski-doo skoter som han har, så nu får man höra de hela tiden, sötungen min! :)

Kort sen Julafton:)

Dagen före julafton på kvällen när han kom fick han öppna ett paket :P




Det var en motorcycke, som han kan gasa på själv å sen åker den! :)
Den går inte direkt fort men den duger åt plutt ett tag :P

Julafton..

Såhär såg sötnosen ut!


Leker för fullt med Lillevi och Alfred :)



Morfar å älskling


Mamma och André

Tomas, mormor, Amanda och Martin :)

Wille och Alfred busar


Den otroligt roliga tomten kom!! :)

Wille fick paket :)



Mer paket :)


Tomten var så snäll så han fick en kram av plutten :)


Senare på kvällen åkte vi till svärmor å svärfar :)

Det kom en tomte dit oxå, med sej hade han en liten "tomteflicka" (lr va säger man?) Och en tomte katt! :)



Chikka fick oxå en julklapp!


Här öppnas paket!


Här sitter plutten med Thomas farfar :)


Svärmor! :)


Sötisen!


Det var våran jul de :)
Nu får de räcka för idag!
Bye!


Kommentarer
Postat av: Therese

William är så gullig =)

2011-01-13 @ 13:26:21

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0