V60!

Snart ska jag åka iväg med V60n å ta V70n ist..
Har lämnat in bilen på lagning idag, kändes onödigt att ha den hemma nu när fläkten knappt funkar, slutade funka igår men funkade tydligen idag igen.. och de bara immar igen om fläkten inte funkar så då är de lika bra att ta en lånebil ist så man tar sej nån stans:)
Vilka grejer dom uppfinner hela tiden på bilarna.. om jag inte hade kört svärmors bil innan V60n så hade jag haft problem med å hitta parkeringsbromsen ;P Men den var väldigt härlig å åka i iaf :)
Men när garantin på min bil har gått ut (tror de var 3 år på den) så blir de en Subaru! ;D
Älskar mor och fars bil! :)
Nu hoppas jag verkligen att dom lagar allt joll på bilen iaf!!
Vill inte att bromsen ska sluta funka igen.. den har ju slutat funka 3 ggr och när man gasar så är den lika seg som älsklings 945a ibland när de är kallt.. :S Så sen vill jag ha en problemfri bil ;)

Nog pratat om det, har plockat lite idag oxå så nu är de inte mycke kvar av julsakerna :) Har bytt gardiner i både köket å lilla rummet uppe.. senare lr imorgon ska jag väl sätta upp gardinerna i tvrummet :)
Va drygt de är å ta bort alla julsaker.. å de är ju tråkigt när man ska ha det framme i nån månad bara :/

Nej nu måste jag åka å byta bil, sen blir de några vändor på byn så man får pröva V70n :)

HEJA BYN!!

Bye!

Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0