Uppsala

Tidigare idag blev de baka kolakakor;) Göttans!!
Sandra har nyss gått hem så nu ska jag göra mej iordning, hämta lill stumpan som sover i kojan sin och sen åka mot Bollnäs å hämta älskling på Abe :) Sen åker vi till Max å köper lite mat, och åker mot Gävle å kikar om
Subban har kommit dit, de borde den ha gjort nu eftersom den skulle komma till Gävle i mitten av Feb.. så då får man se hur den ser ut hoppas jag ;) Efter vi vart dit åker vi vidare mot uppsala å kikar på bandy..
Eftersom man snart har gått på två Bollnäs matcher nu så får jag se till å gå på Torsdag på byn oxå :P HAha!
Annars känns de fel :P Men man får se vad man gör den kvällen! Men jag hoppas verkligen att byn vinner då :D
Äääh nu får de räcka med bandyprat! Jag är ju inte intresserad egentligen! :)

Imorgon kanske de blir till och baka igen,  får se vad man känner för, ska iaf plocka ihop å möjligtvis slänga en massa saker :) Man samlar ju på sej hur mycke saker som helst, man tror att man ska använda dom igen, men dom står bara i förrådet å skräpar, man köper ju nytt! Så de får nog bli en loppis hos mor och far i sommar så man får in en liten peng :)

Nu ska jag gå å kika på lampan som jag möjligtvis köpte i onödan i ellos! :( Har nog för lågt tak för att ha denna tror jag :( Suck!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja här är allt bara bra! Hur är det med er då? :) Härligt med bandy! Heja på bollnäs från mig då ;) Å hoppas bilen kommit :) Kram

2011-03-01 @ 15:55:58
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Tuva tackar så mycket för gratulationen! :D Kram

2011-03-02 @ 20:46:24
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0