...........

En sak måste ja få skriva av mej.. FY FAN Vilka personer de finns.. Tar förgivet att de är så å sen bara pratar en massa strunt när dom inte ens vet hur de ligger till å när man säger hur de ligger till så går de in, men lika fort ut igen!!!! Å sen dom ja pratar om verkar ju TRO att dom är dom perfektaste.. men så fel dom kan ha.. så som dom har gjort under sitt liv kan dom hellre vara en av dom sämsta!!!!!!

(tro inte jag har fördommar bara för att man skriver de här, jag VET verkligen hur dom är)

Nej nog skrivet om det.. är så förbannad!!

Ihelgen har man varit till Gävle, shoppat, sovit på hotell å ätit go mat:) De var allt härligt de :)
De får man göra om nått tag!

Hitta lite julklappar å grejer:) Nu snart är de bara å fixa å slå in paket som gäller, mysigt! :)

Hmm.. igår hade jag massor som jag kunde skriva kände jag men nu står de still i huvudet :/

Uppdaterar när man har tid igen.. har fullt upp med Wille plutt som vägrar leka själv, utan ska ha med mej helatiden :P Men ikväll får ja en tid för mej själv iaf.. då blir de plugga å plocka upp lite rammel som ligger h'änne hemma :P
Bye!

Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0