VINNA!!

Är fortfarande argsen igår!! :/
Jäkla tant!!
För er som inte vet så försökte jag klara skrivningen igår.. men de gick SÅKLART åt skogen!! :(
Knäppte kort innan vi skulle börja å man fick välja mellan 3 olika bilder..
Ett kort blev skiit DÅLIGT så jag valde en annan som såg lite bättre ut iaf..
Sen sa hon att man skulle skriva namntäckning.. ställde mej i kön..
å när jag hade skrivit så fick man höra "skriver du verkligen sådär fult, man ser ju inte vad det står"
Det var ju roligt å höra.. så jag sa "men jag gör om de då"
När man gjorde om det så blev de ju ännu sämre sååklart för då blev man ju nervös eftersom ALLA stog å stirra som var där inne som skulle göra provet..
Men fick ändå höra "man ser ju inte vad det står nu heller"
Då blev man ju lagomt taggad.. inte nog med de så gnällde hon på kortet å sa att hon tyckte ett annat såg bättre ut, å de var ju såklart de sämsta!!! Så de tog hon ist :( När man väl satte sej vid datan å skulle börja ville man bara hem å inte göra nå men jag tänkte jag prövar kommer iaf inte klara det men de ser bättre ut om man gör det.. självklart var jag 2 poäng ifrån å klara det.. JAG SOM VILLE KLARA KÖRKORTET TILL JUL!!!
Ville få en BRA julklapp, men nej nej de ska tanten förstöra:(
Det var en tjej som kom 10 över å vi skulle börja 15 min över så hon blev hon sur på oxå..
Alltså vafan ska verkligen såna där sur tanter få jobba på sånt där ställe.. jag fattar inte..
dom ska väl vara trevliga.. men men så är det..

Ingen jul känns de som att de kommer bli heller, iaf ingen bra.... 

Ikväll kommer Östa :D:D ska spela bingolotto å VINNA en MASSA pengar å grejer, vinsterna ska då allt vi ta hem ikväll ;)

hmm.. finns de nå mer å skriva?
Wille plutt sover nu, sötaste älsklingen :)
Sen kommer J å hämtar han..
När han gjort de så blir de STÄDA såman får nån ordning hänne hemma..
å senare blir de byn å handla lite mat..
Nu får de vara bra för denna gång!!

Jag ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIG GOOOOD JUL!!! :) 

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tant!!!

2009-12-24 @ 01:25:02

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0