Bilder! :)

Sitter hänne nu, är förvånad att jag klev upp den här tiden, men var så pigg så då kände man för det ;)
Senare blir de en vända till Bollnäs och kika på marknaden, har fan varit till Bollnäs varje dag denna vecka :P
Igår gjorde vi ett ryck ute med klippning, trimmning, fixa gjorden å tog bort alla blommor och lite krattning:)
Så nu är de bara köpa nya blommor och gjord å fixa ute nån dag :D
Får be min far snällt till veckan så sandlådan äntligen kommer upp så min lilla älskling får de roligare ute :)
Rutschkanan älskar han iaf, den har han det jätte skoj med :D
Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder idag! :)

Här är dom underbart fina rosorna jag fick av mannen i mitt liv :D



  

Wille med gräsklipparn i högsta hugg! :)



Supermannen!











Det är jätte roligt å klättra upp på stolar så man nästan ramlar ner :S





Igår när vi åkte hem ifrån Bollnäs skrev älskling en söt lapp ;)



Var in på en blommaffär oxå å köpte en blomma å kruka.



De här var dom bilderna som fanns i kameran de :)
Får slänga in bilderna som finns i mobilen senare kanske ;)
Det finns lite videoklipp som man kan slänga in här oxå som jag har filmat,
har ju fått en videokamera av mina snälla underbara föräldrar, så nu är de filma som gäller!! :D
Får se om ja fixar de oxå.. men då skulle man haft nån bra sida och lägga in filmerna oxå på..
hmm.. får fundera på saken! :)
Nu ska jag vara duktig så nu blire en promenad!
Huuj! :)


Kommentarer
Postat av: Fröken Malin

Vilken litet charmtroll du har som håller på sånne :P

2010-05-28 @ 10:10:30
URL: http://malinbossen.blogg.se/
Postat av: Malin

Fina kort =) Vaa SÖT William blir =)

2010-05-28 @ 11:46:21

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0