Förlovning!

Sitter hänne å fixar in kort ifrån mobilen till datan nu :)
Idag har Wille kommit hit oxå :D Goo ungen!!
Har firat morsdag idag ist:) Mor och jag har köpt en massagestol som vi ska ha tsm :)  Så då får jag räkna det som en morsdagspresent från Wille å mamma får räkna den ifrån mej:)
Men älskling var ju så gullig så han har köpt en baileys som Wille ska få ge mej :)

I tisdags blev man glattöverraskad med 3 underbart fina röda rosor och sen kom frågan om jag ville förlova mej med han, blev chockad å trodde de inte var sant, men sen när jag förstog de så blev man jätte glad :D
Har världens sötaste man :) Snutteplutten min! :)



Igår var vi ut å kika efter älg å björn.. vi hade hoppats på å få se en björn, men vi såg  7 älgar ist,
två småa älgkalvar som var alldeles nyfödd å 5 stora älgar, det kändes konstigt när man såg så många..
De är ju ganska ovanligt å få se så många älgar nu förtin när alla vargar å björnar är hungriga :S
Dom är ju sååå stora!! En älg var inne på en gård å sen sprang över vägen.. jag hann filma på två älgar iaf :)
Får väl fixa ut dom filmerna nått tag kanske :)

Nu ikväll har man varit duktig å tvättat bilen oxå:) Jääklar vad skitig den har varit, men de är inte så konstigt när vi har varit uppe i stugan.. där är de ju bara grusväg! Men vi fick iaf en mysig helg där uppe med svärfar, svärmor, mor och far och såklart Chico oxå :) Jag har lite bilder sen helgen på fejan!  Men får fixa in nån här oxå! :)

Vi åkte flotte oxå! Jätte mysigt! :D






Nu hoppas jag på jobb snart!! Vill ha ett nu!!

Bilen när den är nytonad!






Nu kommer det bilder på allt möjligt! :)



Snuttisarna innan kalas.

Svärmor ska skjutsa Wille :)


Svärfar å Wille sitter på trappen å äter mums mums lr va de heter :)


Kladdig blir man ;)



Wille går med sin vagn ifrån parken :)








Wille, Thomas och svärfar åker traktor :) (Willes första tur med en traktor) :)





Sötungarna med varsin napp ;)


Nu blir de natten, mellan 5 å 6 timmar ska man ju upp, då vaknar lille man! :)
Bye!


Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg bil!! =)

2010-06-01 @ 10:30:52

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0