Bärsele!?!

Nu får de bli dags för å göra nå nytta! Har sutte hänne vid datan nu sen jag vakna, men de är liksom svårt å slita sej som vanligt ;)
Funderar på om man ska ta sej ut på byn en vända å kika in på Linneas och elektra, men då blir man väl galen å ska ha en massa gulliga flickkläder ;) man kan ju inte låta bli ;) Men jag har knappt köpt nå heller åt henne, men tänkte att jag inte ska köpa nå kläder i storlek 56 ifall hon är lika stor som far sin när hon kommer ut, han kunde ha 62 när han kom ut så :P Å enligt dom på UL så såg hon stor ut.. så då är de bättre om man väntar å ser tills hon kommit.. å köper 56 då ist om de behövs.. har ju en massa kläder som Wille har haft när han var liten oxå.. Och då kan man ju använda dom i början isf :) De känns skönt nu när man slipper köpa en massa saker som tex barnvagn, babysitter, skötbord, bilbarnstol å allt de där, de har jag ju redan sen Wille var liten :) Så de blir ingen stor summa pengar denna gång! Sköönt ;) Men en sak ska jag iaf köpa å de är en sele.. nån som vet vilken bärsele som är BÄST?

nu får de vara nog skrivet ;P Uppdaterar säkert igen senare ;)
Bye!

Kommentarer
Postat av: Marie - mamma till Tuva

Jag födde Tuva i Gävle :) Första natten fick va ha eget rum sen fick vi sällskap natt nr 2.. Grattis föresten, va kul att du och Tomas ska ha barn :) Jag känner Tomas för jag är Tommys lillasyster :) Tommy och Lisa i Röste du vet :) kram

2011-02-02 @ 14:13:23
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Marie - mamma till Tuva

Ja absolut de går jätte bra, hon är så snäll så :)Hon blir 1 år om en månad idag, tiden går ju så himla fort! Har ni kommit på nå bra namn till eran lilla än då? :) Kram

2011-02-02 @ 15:31:55
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gnugga geniknölarna och skriv något vettigt nu

2011-02-02 @ 16:29:27
Postat av: Jenna

Vi har använt babybjörns bärsele och verkligen älskar det! Jättelätt att knäppa på och stoppa i den lille. :)

2011-02-02 @ 16:30:15
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag rekomenderar babybjörn, det är en super bra sele, och ett känt märke så man kan nog lita på att den är säker, litar inte på dom andra billigare märkena när det kommer till bärsele och liknande. kram

2011-02-02 @ 21:05:14
URL: http://evelinagabriella.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vi har oxå kört Babybjörnens bärsele, trivdes me den men han växte ur den VÄLDIGT fort lr så är de ja som vart för svag för att bära runt honom i den :p

2011-02-05 @ 10:27:42
URL: http://tinosmamma.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0