Helt plötsligt..

så bloggar jag jätte mycket? Ja ibland har man massor och skriva å ibland känner man absolut inte för det.. hur de kan vara ;)
Såg på fejan nyss att Sandra är på förlossningen.. snart dags för henne?
öppen en centimeter.. jag vill oxå föda!! Men de är väl bättre att man går tiden ut än att hon tittar ut för tidigt. Men om du föder snart så hoppas jag verkligen att de går bra för dej!! Lycka till! :)

Fick upp en tanke, tänk om jag oxå ska föda snart? man vet ju ingenting.. de är ju som en överraskning.. men de är såå tråkigt att dom lagt ner Mora!! :( Jag som ville dit igen! :( dom var så trevliga där å mysigt var de på bb oxå!
Och i Gävle får man ju dela rum med flera.. de vill inte jag.. tänk om man spricker igen, jag vetg vilket helvete de var förra gången, tänk om de gör de igen.. ska man ligga inne i ett rum med en massa folk då och ha de jätte ont å knappt kan gå? De vill inte jag iaf :S Men nu har man väl inge annat val :S Hudiksvall, där är de säkert lika oxå.. så de spelar nog ingen roll om vart man föder..
Nej nog pratat om detta.. nu ska jag fixa de sista nere i sovrummet.. får se om de kanske dyker upp bilder sen ;) vem vet! Bye!

Kommentarer
Postat av: Catrine - Mamma åt Neo

Hudik är jätte bra! Dock lite tråkigt BB, men personalen är helt underbara. JAg tänker aldrig åka till Gävle för jag har hört så mycket negativt om det.

2011-02-01 @ 18:53:40
URL: http://catrinejonsson.blogspot.com
Postat av: Caroline

Jag måste säga att jag är jätte nöjd över Gävle, jätte trevlig personal :). de negativa är att man delar rum men ja åker mer än gärna till Gävle när man ska ha nästa :)

2011-02-01 @ 19:42:21
URL: http://tinosmamma.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag tycker att gävle är super bra, jag tror att du kan prata med din barnmorska om hur du känner över att dela rum så kanske det kan gå att ordna, om det inte är överfullt då, men personalen där kollar ju vem som är mest lämplig att ha i enkelrum, så var det för oss när thilia föddes, dom valde mellan att vi skulle få det eller ett annat par, och vi fick det, så jäkla skönt :) Så det är inte alls säkert att du behöver dela. kram

2011-02-01 @ 21:14:07
URL: http://evelinagabriella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kanske kan praktisera på Ekmans i Alfta

2011-02-01 @ 23:11:01
Postat av: Jenna

Vi är jättenöjda med Gävle vi! Och eget rum fick vi också :) Helt underbar personal verkligen också.

Hoppas du blir nöjd med vad du än väljer!

2011-02-02 @ 01:01:22
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Marie - mamma till Tuva

I falun har jag hört att man får eget rum :)

2011-02-02 @ 09:22:09
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0