Bilder..

Nu sitter jag här, har tänt en massa ljus nu, så nu är de mysigt :)
Blir nog en film snart tror ja, om jag inte blir kvar här så ;)
Tuuur att vi får subban snart, blir TOKIG på V50n.. nu funkar inte radion och det smäller fortfarande där bak! Va har man haft för otur? :(
Hoppas man har bättre tur med nästa!
Nu har T fixat klart byrån :D
Men jag vill hellre ha svarta handtag.. ska kika efter det hade jag tänkt.. men då ska de vara samma hålmått som på denna byrå så man slipper fixa nya hål ;P

Såhär blev de (utan blixt):
  

Såhär blev de (med blixt):




magbild:


Chikka

 

Vi åt pannkaka tidigare en dag med blåbärssylt, då blir man såhär gullig ;)





Wille skottar snö ;)





Bye! ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

bäbis mage =) William är verkligen underbart söt! =)

2011-01-31 @ 22:04:21
Postat av: Anonym

fin byrå=)

2011-02-01 @ 11:14:13

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0