Tips!?!

Nu ska vi se vad vi ska skriva här då..
Idag har jag och Wille haft en mamma, son dag! Myys :)
Var in på arbetsför.. oxå å prata med Timo..
Han är då verkligen snäll :) Ska ju ut på praktik nu.. å jag ska få gå på pratktiken i några timmar per dag bara eftersom ja känner så mycke av foglossningen nu.. så de ska bli skönt :) Har ni TIPS på nå ställe så SKRIV!! :)
Drygt att man ska känna av så mycket så fort man suttit, gått lr stått för mycket.. men så är de bara å bita ihop man får ju en liten underbar dotter av allt de här så:)
Nu ikväll åkte Chikka, älskling å sötnosen iväg å åkte traktor och hälsa på svärmor, då passa jag på å stanna hemma så jag fick göra lite här hemma:) Skulle ha satt upp gardiner oxå men de blev en massa annat som man gjorde ist så de blev bort glömt :/ Imorgon när jag har varit till dagis med Wille så kanske man ska åka och köpa nå tulpaner så de blir lite mer fräscht inne här :)

detta får räcka för ikväll! :)
Trevlig helg alla! :)
Bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken himla tur att allt såg bra ut, är ju hemskt att behöva gå och oroa sig :/ Hoppas allt är bra med er :) Kram

2011-01-29 @ 10:47:12
Postat av: Evelina

Kan tillägga att det var jag som skrev tidigare inlägget :P

2011-01-29 @ 10:47:35
URL: http://evelinagabriella.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0