Bilder.

Kikar på hm å tänkte beställa, men otur nog så funkar inte sidan just nu :(
Så imören får jag försöka igen, men nu har man ju redan letat kläderna jag tänkte beställa åt lille man å lille gumman, så de var ju tråkigt å imorgon kommer man nog inte ihåg vilka jag hitta :/
Men så är livet.. internet å internet, de funkar ju inte alltid..
Wille är sjuk stackarn! Men börjar nog bli bättre:)
Har knäppt lite bilder med systemkameran:)

Aqila





Älsklingen!



Wille leker med timmerlastbilen:)



Flisan ligger i babygymet:)



Wille åt glass idag, han blev ju såå fin;)




Chikka, Aqila



Wille å Flisan:)



Bye!


Kommentarer
Postat av: Malin & Skrållan

Attans va jag gillade de sista kortet :)

snacka om syskonkärlek <3

2011-10-05 @ 16:40:16
URL: http://malinbossen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Otroligt fina hundar du har =)

2012-04-13 @ 17:35:37
URL: http://jennajo.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0