SÄLJES!!

Då ska vi göra ett nytt försök med bloggnignen!

Tänkte lägga upp lite bilder på saker jag tänker sälja.
Har rensat en massa, å vill slippa ha loppis, så jag tänkte göra ett försök här.
känns tråkigt å slänga oxå när de kan bli använt av andra!
man har ju en massa saker som bara ligger å inte blir använt nån gång!

Här har vi sakerna:

Ljusstakar.
Svart smide ljusstake 15 kr, silver ljusstakar 15 kr styck.


Den lilla 10kr, den stora 20kr.


Skålar, 10kr styck.


blommor 10kr styck


blomma i form av ett hjära, 10kr


Lampa 50kr


duk 10kr


mindre dukar 5kr


vanlig gardin 25 kr.


Hällängder 25kr


panel 25kr


panel 25kr.


hällängder 25kr


kommer inte på just nu va de heter:S så ja skriver fönsterduk  10kr


Löpare som är som spindelnät. 15kr


Rund duk 10kr


Veckbandslängder 25kr


vanliga gardiner 25kr


panelgardin 25kr


Panel, 25kr


Kappa 25kr


stor duk 15kr



Löpare 10kr styck.



Duk som är som tabletter 5kr styck (har bara en av varje)


Löpare 10kr



Om de är nå ni är intresserad av, och vill ha mått så säg bara till så mäter jag gardiner/dukar! :)


Måste uppdatera designen lite oxå nått tag :) nån frivillig? ;)
Jag får skriva lite mer sen imorgon, måste ju söva lite åå! :)
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Malin & Skrållan

Men Elin då :)

Jag vill gärna ha lampan, kappan å kanske lite fler gardiner.. Samt ena ljusstaken som är en blommar där man har ljuset i. Om du inte redan har sålt de :)

2011-09-19 @ 23:50:58
URL: http://malinbossen.blogg.se/
Postat av: jenna

Kan fixa designen jag ;) å lär kika på lite av dom där grejjorna imorn !

2011-09-20 @ 00:19:08
Postat av: jenna

Kan fixa designen jag ;) å lär kika på lite av dom där grejjorna imorn !

2011-09-20 @ 00:21:33
Postat av: evelina

Hur höga är silverljusstakarna? :)

2011-09-20 @ 07:57:46
URL: http://evelinagabriella.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0