Jul!

Sådär ja, nu kan man ta de lugnt:) Harfixat lite ljus överallt hänne nu:)
Ljusen kom ju igår sådåblevman ju glad:) Men tråkigt nog så var de ett paket som luktar j
ul restat.. men så ärde..

Några jultomtar har de kommit upp oxå!  
Julgardiner i köket å ljusstake är fixat, kanske kommer in nån bild på desen:)
Har aldrig tid tycker jag å nu verkar kameran vara borta oxå.. den ligger väl här nånstans hoppas jag!!

Följde med mormor en sväng till Alfta idag, var in på Ekmans, Ica och Interflora!!
Ekmans var inte så som jag hade förväntat mej, man får en sån blick att de är en massa saker där i deras skyltfönster.. har ju aldrig vare dit förr.. men nu har man de då, hitta lite smått å gott:)
Ica köpte jag julstjärnor (tyg) Så nu har vi några såna oxå i tvrummet:)
Ska kika på nå ljusstakar lr nå till tvrummet sen.. vill inte ha dom som vi hadeförra året..
kanske tar dom oxå de är väl sånt som märks!

Snart ska vi kika på film iaf.. sen blir de väl sova?
Måste fixa teori oxå, men jag vet inte.. jag har ingen lust.. men de måste ju göras..har ingen motivation.. men de är ju så nära så jag ska då INTE sluta å försöka fixade iaf!!

Nej men nu ska ja kika runt hänne lite:) Bye!

Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0