Konstigt!!! :S

Jag blir ganska galen just nu!! Sitter å försöker fixa proven på teorin..
ska göra repetitionen nu å då ska man tydligen klara 3 stycken där..
B örjar bli ont om tid.. kommer aldrig klara teorin när ja väl sitter där å ska fixa de!! :(
Har iaf klarat en, fick dessumtom 69 rätt av 70 så de kändes bra,
men nu sist fick jag bara 61 å man ska ju ha 62.. usch va jobbigt de kändes.. :S
Så nu sitter man här å ska försöka fixa två till.. men mitt huvud fungerar inte som de ska..
så jag får väl ta de imorgon :S Lär väl gå å lägga mej snart nu så man orkar göra nå imorgon!
Ska till Leo å Carro då.. men först  blir de en massa PLUGGA... :( Hatar å göra de.. finns de nå värre?

Tänkte visa en fråga som ja fick nyss..

Fråga     
Vad är du skyldig att göra innan du lämnar fordonet vid parkering?  
     
Alternativ A  
    Vrida framhjulen mot trottoarkanten  
     
Alternativ B     
    Lägga i 1:ans växel eller backen  
     
Alternativ C     
    Ta nyckeln ur tändningslåset  
     
Alternativ D  
    Veva upp alla fönster


Helt sjuka frågor..
Alternativ A: Ja man ska ju vrida framhjulen mot trottoaren när man står i backe iaf..
Alternativ B: Ja, man ska väl antingen göra det lr häva i handbromsen..
Alternativ C: Självklart ska man ta ut nyckeln!!
Alternativ D: De vore väl en fördel å göra de kanske?

Tycker att alla stämmer in, så man blir ju förvirrad.. Men såklart tog jag C, Ta ur nyckeln!!
De är ju sånna där frågor som man får mest tycker jag.. en massa konstiga frågor
som en massa alternativ kan vara rätt :( Så man kan ju lova att man blir ganska snurrig av detta!

Har en till som ja tycker är helt sjuk.. får se om jag kanske slänger in den sen nått tag!
Nu blir de nog natten alldeles snart! Bye!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bara så du vet, jag tog intensivkurs, klarade bara A, och B fasen på datorn. läste boken 1 gång sen klara jag körkortet så de är inget omöjligt bara så du vet.

jag tror på dig :)

2009-11-08 @ 12:02:34
URL: http://maliiinjoohansson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ibland kmr det krångliga frågor, men bara för att det ska bli.. Just det, krångligt. Läs frågan noggrant. Som den här.. Det står bara "vid parkering" Du kan alltså utesluta alternativ A & B, för det görs bara i backe, för att vara säker att bilen inte rullar. (Finns många som har i växel annars oxå, men de är ingen skyldighet göra det. Handbroms räcker när det är plant). Du är inte skyldig veva upp fönster, säg att det är en hund i bilen. Du kan alltså utesluta alternativ D. Så.. Läs frågan, och förstå den, på så sätt går det utesluta alternativ, som annars skulle kunna stämma. :) Lycka till!

2009-11-10 @ 13:35:48

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0