helgen..

Helgen har varit skoj =) Ifredas var vi till Vallsta på 50årskalas, det var över 100 pers där så de blev fart på kvällen! :) igår blev de en tur på flotten med älskling å några tokar, senare på kvällen åkte vi till Jössebo :) En väldigt rolig dag/kväll med väldigt mycke skratt! :P

Nu ikväll har vi kikat på film :) tidigare idag åkte vi flotte å myste :)
Imorgon får jag hämta älsklingspojken min!! Såå jag har längtat efter den grabben :)
Nu i veckan ska vi kika med några kompisar om vi ska gå till parken å busa :)
Har inte så mycke mer å skriva ikväll! Bye!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hör av dig om du ska til Öje. Är hemma med barnen jag.

Kram

2010-06-28 @ 10:53:23

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0