Gloria Palace! :D

Igår hade jag en mysig kväll med min älskling, blev först överraskad med 3 röda rosor och sen en till sak sen bar de av mot Kina i Söderhamn och åt go mat, snutten sålde crossen efter det, sen åkte vi och kolla efter djur:) Såg 2 älgar, en hare och en tjäder :) Jag har den underbaraste killen man kan önska sej, han är så otrolig! :)
Mor och jag har beställt resa oxå till Gran Canaria, San Agustin Hotel Gloria Palace, 5 stjärnigt hotell :D

Såhär ser de ut ;)



     

     
                                  
   

Jag längtar bara mer och mer när jag ser de här :)

Saker som ska göras idag:

Söka 7 jobb
skriva ut CV
Åka till Bollnäs
Skjutsa mamma
Växla pengar
ringa försäkringskassan
ringa till anna på kommun
följa med till furudal (kanske)
klippa gräset

Ihelgen kanske vi ska åka flotte annars blire nog fest i Bollnäs hos Lisa och Tommy :D Skoj!
Nepp, nu ska man ut å söka jobb, hänne kan man ju inte sitta hela dan ;) Bye!


Kommentarer
Postat av: Malin

åååå vilket fint ställe =)

2010-05-26 @ 13:01:07
Postat av: Linnea

Mjaaaaaa va skönt det såg ut där. Där kommer ni verkligen få de mysigt.

Kram

2010-05-27 @ 22:01:51

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0