Pippi

nu sitter jag å plutt här å kikar på pippi :)
Igår fick jag nå fel på biljäkeln!
Först å främst starta den inte, de borde den göra, de finns många bilar som gör de i dom temperaturerna som de var igår. var ju inte kallt på värsta viset iaf.. SKIT BIL!! Blir aldrig nån mer Volvo i detta hus!! Bara en massa problem! :( Sen funkade INTE bromsen igår heller, den hade kälat fast! Så när jag skulle åka och hämta Wille igår från dagis så kunde ja inte bromsa, men som tur var så upptäckte jag de innan jag hann åka så mycke.. Så far min kom och hämta mej så ja kunde hämta lilla prinsen :D

Nu börjar plutt bli lite trött, så de kanske blir en sovtur snart, börjar känna mej väldigt trött iaf ;P
Det är ju såå mysigt när lilla flickan sprattlar där inne :) Igår när man skulle sova så var de full rulle :)
antingen så har man gått halva tiden nu lr så gör man de nästa vecka :P Får ju veta mer nästa vecka när man får se lilla flickan igen  :D
åååh va ja längtar tills jag ska klippa/färga mej! Men de är ju ett tag kvar.. julveckan ska jag till Anna :) Häärligt härligt :D

Tidigare kom Wille till mej med "kaffe" å en hatt på sej! Sötungen, måsta ju ta ett kort :P








Söta Chikka :0)

Nu ska ja ta å kika på pippi oxå :P Bye!


Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0