Bilder

Nu var de riktigt längesen man uppdatera hänne :)
Imorgon ska jag på inredningsparty hos Malin, de ska bli spännande! :)
Men innan de så ska jag ju till folketshem igen som jag är varje dag..
arbetsförmedlingen har startat ett nytt projekt för några ungdomar..
Vi pratar en massa om allt möjligt.. fixar olika praktikplatser, förra veckan var de två dagars
praktik, jag var på skoaffärn iaf.. (jätte roligt). sen nästa vecka blir de två dagars praktik igen.. vet inte vart jag ska vara än.. men man får väl gå runt å kika imorgon lr nån dag.. vi brukar vara på några studiebesök på olika företag oxå..
om några veckor blir det en längre praktik på ungefär 7 veckor. Men då har jag en sån tur så jag ska gå en utbildning, en service kurs inom handel som är i 24 veckor, så de ska bli skoj :D 
Förhoppningsvis så leder det till jobb sen :D
Nää nu ska jag gå och fixa korvstroganoff tills älskling kommer hem.. 

Saknar lill plutt gör man oxå!! :/

Här sitter han och skruvar :)



här har han fått lånat t´s verktygsbälte :)





Här åker han traktor med svärfar :)





En dag i parken :)














Bye! :)


Kommentarer
Postat av: malin=)

Va gullig Wille är =D Lycka till med kursen =)

2010-09-15 @ 12:56:45

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0