30/09

Oj, de var många som hade varit in här igår :)

Idag har jag varit på inskrivning, de gick bra tog blodprover å prata å sånt :)
Frågade om man fick lyssna på hjärtat oxå eftersom jag har haft väldigt ont i magen så länge nu..
men hon varnade mej att de kanske inte hördes nu och att hon inte ville lyssna så länge eftersom fostret inte gillar det. men hon hittade ljudet på en gång! :D Så nu känner man sej mycke lugnare än tidigare iaf :)
Häärligt härligt :D
Fy fan va man mår illa den här grav.. när ja gick med Wille mådde ja inge illa, kan de vara en liten flicka tro? :)
Får väl se om man ser på på UL.. har fått tid till det oxå :) Så ska iväg i Nov till gävle å kolla :D Längtar, de är ju så mysigt å gå på UL :D

På Måndag kommer min lilla älskling hit igen :D Längtar efter Willeplutt!! :)



Ikväll ska vi åka till Långbo och hjälpa T´s far med å lyfta av nå grejer från en vagn,
efter det ska vi kika efter djur tror ja :D

Bye! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej läste din kommentar på min blogg men ja vet inte riktigt vem du är tror ja:P iaf så kände ja inte igen dig på kortet här på din blogg, men ja kanske vet vem du är, bilden är ju rätt liten:P skriv gärna och berätta om vem du är:P för vad ja förstår så ska du också ha barn och bara nån vecka efter oss:) vore roligt att ses:) /Sandra C

2010-09-30 @ 16:53:39
Postat av: Natta

Jag tror det är en liten tjej ja :)

Puss sötis!!

2010-10-01 @ 21:59:08

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0