Fjäril..

Nu är de inte långt kvar tills vi blir fyra:) Mysigt med en bebis!! Om de är nån som vill så får ni gärna gissa på nå datum som hon kommer kika fram på ;)
Vilken dag de varit idag, två fjärilar å några spindlar har man sett bara på några sekunder, nu är verkligen våren här:) Imorgon blir de en sväng till Bm.. får väl höra hjärtljud å väga å greja:) tur att man inte har gått upp så mycket i övrigt! :) Fått mobilen idag, de gick fort å få den! :) Men man måste verkligen vänja sej vid den, förr var man en mobilnörd, men de är man inte l'ngre så man har ju inte hängt med så mycke hur dom uppdaterar mobiler nu förtin så de blir ju lite som man får lära, men de går ju de oxå:)
Nu längtar jag tills de blir klippning:) härligt ska de bli, men de är inte förns nästa vecka!

Nu ska ja ner å sova oxå! Bye!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja hon gillade gungan :)

Å nu närmar det sig för er! Gud va jag blir avis ;) Har ni kommit fram till några namn åt sessan än då? Kul med ny mobil! Jag har också nyss köpt ny :) Kram

2011-04-07 @ 13:24:10
URL: http://marieivarsson.blogg.se/
Postat av: evelina

Jag måste ju såklart slänga in en gissning, men vilket datum va det du hade bf nu då? senil varning :p

2011-04-08 @ 21:49:59
URL: http://evelinagabriella.blogg.se/
Postat av: Marie

Vilken tur att ni har lite att välja på iaf :) Vi hade bara Tuva eftersom jag var så säker på att få en pojk så tur att de passade iaf ;) Hihi! Ja vi åker nog dit påskhelgen och blir där några dagar veckan efter också.. Ska ni dit också eller? Kram

2011-04-12 @ 09:50:37
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0