Färg/slingor

Va har hänt med mej nu igen? Nån måste ha suge ur mej all kraft! :(
Vill ingenting känns de som.. å orkar inte nånting.. :/ Vill göra mer saker än vad jag gör! Jag är ju en sån person som vill hitta på saker, men inte just nu, inte nu längre, Trååkigt! Hoppas jag blir mej själv snart igen!

har nyss kommit hem ifrån frissan, de fick bli lite färg  å slingor i håret:) Så nu känns de bättre i skallen iaf ;P


Kikar på disken idag igen ;) Lyssnar på gamla godingar å kikar på bilder, man hittar ju ett å annat roligt kort måste ja säga :P
Hitta en bild på min råtta som jag hade för några år sen <3
Storpung hette han (han hade riktigt stora kulor, tyckte man då) ;P



Cim första hunden <3 :



Castor andra hunden <3 :




Haha här kände man sej väldigt snygg kan ja tänka mej ;P



Här är jag för ca 6 år sen..


Mycke kort finns de ju som sagt i denna disk ;P

Nu ska ja kolla mer.. ska försöka framkalla nästan 1000 kort oxå! :S detta kommer ta tid känner jag! :/
Bye!

Kommentarer
Postat av: Marie - mamma till Tuva

Hehe nä de hoppas jag verkligen inte att de blir tvillingar! :p Wille då längtar ha tills han ska få bli storebror eller? :) Å va kul att gå till frissan och fixa håret! Lägg gärna upp en bild så man får se hur de blev :) Kram

2011-02-03 @ 13:12:06
URL: http://marieivarsson.blogg.se/

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0