Gounge!

Nu ska julen Boort!
Håller på för fulla muggar med det nu.. men måste ha lite uppehåll ibland ;P
Mannen jobbar ikväll, det blev lite timmerbils körning för han :)
ska ta å följa jag oxå antingen imorgon lr onsdag:)  Men jag har ju blive såå knäpp nu när jag är gravid..
tycker de är jätte läskigt när man bara kör lite över de man får med bil (om nån annan kör)
Så hur ska de då gå att åka med han :P Dom som kör lastbil brukar ju aldrig hålla farten, plus att de är ganska halt på vägarna oxå! Men de är ju så mysigt å åka så jag skiter nog i min dumma rädsla och följer med:)

är nu i vecka 24.. veckorna rullar på som vanligt!
Lämna lilla älsklingspojken idag oxå.. :/ Man saknar ju han så mycke så de blir väldigt jobbigt när man inte har honom.. man hör inte en liten sötnöt som springer runt å roar sej, men får väl nöja mej med Chikka när han inte är hemma.. man har ju snart en liten flicka oxå som kommer springa runt här om nått år :) Myys!

Ihelgen var vi till stugan, Wille stortrivdes på skotern som vanligt ;) när han inte åkte så tjata han om att han ville åka mer, gullungen :)
Han är ju för GOOO när han retas med Thomas, T håller ju på Bollnäs å jag på Byn såklart, så när han säger heja Bollnäs så skriker Wille Heja byn tillbaka :D Och bandy prat.. imorgon spelar dom ju, så då blire spännande, hoppas Bollnäs förlorar så jag har en liten Thomas å reta !  ;D Sen blir de ju en till match på torsdag mellan dom, Heeejaa BYN!! (har knappt nå intresse av bandy men roligt å retas)  Men vi får hoppas på att kusin Amandas kille gör en massa mål imorgon! :)

Nej nu måste jag försöka göra ett ryck igen, men de är inge roligt när man känner av en massa foglossningar! :/

Sköt om varandra! Bye!


Kommentarer

Din chans att skriva vad du vill:

Namn:
Kom ihåg mig till nästa besök?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Yttra dig:

Trackback
RSS 2.0